FAQ

Har du frågor så hittar du här de vanligaste frågorna och svaren som brukar uppstå kring köp och leverans men även om du scrollar ned så hittar du även frågor om våra produkter och tjänster som kanske ger dig svar. Så kolla om din fråga finns besvarad här innan du ringer oss så par du kanske lite tid.

 

Priser och betalning

Varje vara anges med pris inklusive moms. I kundvagnen kan man se det totala priset inklusive alla avgifter, moms, frakt och betalning. Betalningsvillkor finns angiven i kundvagnen beroende av valt betalningssätt.

Reklamation

Vill du reklamera en vara kontakta i första hand butiken där varan köptes och ta med eller bifoga kvittot. Har du handlat via vår webbutik eller kundtjänst så kontaktar du vår kundtjänst på telefon . Om vi godkänner reklamationen så förbehåller vi oss rätten att i första hand reparera varan, om detta inte är möjligt skickar vi en ny vara. Skulle varan vara slut återbetalar vi köpesumman och de ev. fraktavgifter som du haft i samband med reklamationen inom 14 dagar. Vid tvister som vi inte lyckas lösa tillsammans, rekommenderar vi att du vänder dig till Allmänna Reklamationsnämnden. Vi följer alltid nämndens rekommendation. EU:s gemensamma tvistlösningssida hittar du här. Returadress: Beautylinecenter Tomtbergavägen 103 14575 Norsborg

Frakt och leverans

Leveranstiden anges i kundvagnen under respektive fraktsätt. Om en vara har avvikande leveranstid står det angivet vid respektive vara. Ej uthämtade paket Har du valt postförskott som fraktsätt finns dina varor kvar på posten under fyra veckor. Ej hämtade varor returneras till oss. För alla paket som inte löses ut förbehåller vi oss rätten att debitera dig kostnader för returfrakt, expeditionsavgift och hanteringsavgift, för närvarande 150:-

Ångerrätt och retur

Om du ångrar ditt köp så kontaktar du oss inom 14 dagar från mottagande av produkten. Produkten måste vara obruten och oanvänd. Vi kommer att svara inom 1-3 arbetsdagar och ge instruktioner om hur du går till väga. När vi godkänt att produkten är i väsentligt oförändrat skick så återbetalar vi summan för köpet inom 30 dagar. Vi gör bedömningen om skick eller värde har minskat av eventuell öppning eller användande. Du som kund står endast för returfrakten till oss. Viktigt är att du skyddar returen noga då produkten måste vara i nyskick när den inkommer till oss. Av hygieniska skäl gäller inte ångerköp för ej plomberade produkter, hudvårds- och nagelvårds produkter. (Om du ska ge bort produkten, begär att produkterna plomberas). Som kund betalar du själv eventuell returfrakt, och ångrad produkt ska alltid returneras i väsentligen oförändrat skick samt i originalförpackning med tillhörande emballage. Konsumenten ansvarar för risken vid returfrakt; denna risk innefattar bland annat att produkten skadas eller kommer bort under frakt. Företag har inte rätt att returnera en produkt om produktförpackningen har öppnats.

Ej uthämtade paket

Har du valt postförskott som fraktsätt finns dina varor kvar på posten under fyra veckor. Ej hämtade varor returneras till oss. För alla paket som inte löses ut förbehåller vi oss rätten att debitera dig kostnader för returfrakt, expeditionsavgift och hanteringsavgift, för närvarande 150:-

Ångerrätt och retur

Lorem ipsum dolor sit amet, quo diam reque indoctum an, quem sumo magna in vis, vix magna mazim senserit ad. At justo sadipscing mea, pro ne postea scaevola postulant. His in elitr consequat, duo dictas ponderum qualisque eu. Possit lucilius ea vel. Alia adipiscing in pro. Ei sea minimum efficiantur, vel ad illud impedit

 

 

 

 

Frågor om punktutsug

Hur ofta byter man filter?

Varje vara anges med pris inklusive moms. I kundvagnen kan man se det totala priset inklusive alla avgifter, moms, frakt och betalning. Betalningsvillkor finns angiven i kundvagnen beroende av valt betalningssätt.

Låter utsuget mycket?

Varje vara anges med pris inklusive moms. I kundvagnen kan man se det totala priset inklusive alla avgifter, moms, frakt och betalning. Betalningsvillkor finns angiven i kundvagnen beroende av valt betalningssätt.

Vad är skillnaden mellan modell 1 & 2?

Varje vara anges med pris inklusive moms. I kundvagnen kan man se det totala priset inklusive alla avgifter, moms, frakt och betalning. Betalningsvillkor finns angiven i kundvagnen beroende av valt betalningssätt.

Jag gör både naglar & fransar, vilken maskin väljer jag?

Varje vara anges med pris inklusive moms. I kundvagnen kan man se det totala priset inklusive alla avgifter, moms, frakt och betalning. Betalningsvillkor finns angiven i kundvagnen beroende av valt betalningssätt.

Vad ingår i köpet?

Varje vara anges med pris inklusive moms. I kundvagnen kan man se det totala priset inklusive alla avgifter, moms, frakt och betalning. Betalningsvillkor finns angiven i kundvagnen beroende av valt betalningssätt.

Är den svår att installera?

Varje vara anges med pris inklusive moms. I kundvagnen kan man se det totala priset inklusive alla avgifter, moms, frakt och betalning. Betalningsvillkor finns angiven i kundvagnen beroende av valt betalningssätt.

Hur lång är garantin??

Varje vara anges med pris inklusive moms. I kundvagnen kan man se det totala priset inklusive alla avgifter, moms, frakt och betalning. Betalningsvillkor finns angiven i kundvagnen beroende av valt betalningssätt.